AKBingo – 27th April 2011


AKBingo – 27th April 2011 Downloads (110427)

This week’s episode the sembatsu member is back!! woohoo ๐Ÿ˜€ With a brand new game “Photo Card Battle”…also there’s a video preview of AKB’s 21st Single “Everyday, Kachuusha” at the end of the ep ๐Ÿ˜‰ Check it out !



110427 AKBINGO! Download Link
Multiupload
Fileserve
Torrent

Incoming search terms:

  • akbingo
  • AK BINGO
  • akbingo 2011 04 27
  • 110427 akbingo subs
  • akbingo 2011
  • akbingo 2011 torrent
  • AKBINGO! torrent
  • download akbingo 110427 sub
  • everyday kachuusha
  • sub akbingo april 27 2011

AKBingo – 20th April 2011


AKBingo – 20th April 2011 Downloads (110420)

This week’s episode is another AKBeginner segment, with special guest….SDN48!! ๐Ÿ˜€ woohoo…been waiting for this ep. I like Sato Yukarin and Serina, and they’re lookin’ good in this ep ! XD As for Nachu….yeah i know she looks really weird, but you must admit she is kinda funny…lol… ๐Ÿ˜›

There’s also Team Kenkyuusei’s studio live performance of ‘Anti’, and a glimpse behind the scene of the AKB new PV…looks like it’s gonna be like ponytail to shushu again…haha….

Anyways…good episode. Sayaka Kondo speaking english was a surprise as well XD ๐Ÿ˜€ Scroll down below for the download link ^^



110420 AKBINGO! Download Link
Multiupload
Fileserve
Torrent

Incoming search terms:

  • akbingo 2011
  • AKBINGO torrent
  • AKBINGO
  • akbingo 110420 torrent
  • AKBINGO 2011 April
  • akbingo anti
  • AKBINGO! 2011
  • sayaka kondo intro akbingo

AKBingo – 13th April 2011


AKBingo – 13th April 2011 Downloads (110413)

This week’s episode is another AKBeginner segment…lol…this time the Tarinai 48 segment…the one they have to find out what is missing on the picture…else…you will be kicked down to the pool of powder…LOL ๐Ÿ˜› Another hilarious ep…check it out…!!

(note: Actually i can’t wait to see next episode more…the next episode preview…got SDN48…w00t!!! :D)




110413 AKBINGO! Download Link
Multiupload
Fileserve
Torrent

Incoming search terms:

  • AKBINGO torrent
  • torrent akbingo
  • akbingo
  • akbingo com
  • 110413 akbingo
  • AKBINGO ใƒˆใƒฌใƒณใƒˆ
  • ใƒ“ใƒณใ‚ดใƒˆใƒฌใƒณใƒˆ
  • 110413 akbingo!
  • 110413 AKBINGO! subs
  • akb48 akbingo download

AKBingo – 06th April 2011


AKBingo – 06th April 2011 Downloads (110406)

This week’s episode is another AKBeginner segment…lol…the plastic wrap segment is my fav…its damn funny ๐Ÿ˜€ Also, check out the “Dareka no Tame ni” performance by team A at the end of the episode. Ganbatte Japan ! Hopefully they can recover soon~




110406 AKBINGO! Download Link
Multiupload
Torrent
Fileserve

Incoming search terms:

  • akbingo download
  • akbingo dl
  • AKBingo โ€“ 06th June 2011
  • takamina ikemen gakuen
  • 090610 srt
  • 110406 akbingo
  • 110406_AKBINGO subs
  • akb ingo
  • akb48 downloads
  • AKBeginner torrent